Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστεί με βιωματικό τρόπο (case study - role-playing) η διαδικασία ελέγχου του τελευταίου σταδίου κλεισίματος της διαπραγμάτευσης με ταυτόχρονη αξιολόγηση των δυνατοτήτων των συμμετεχόντων.
Ο εισηγητής μας
Η πολυποίκιλη προϋπηρεσία του σε Διευθυντικές θέσεις σε διαφόρους τομείς επιχειρήσεων (τράπεζες, εμπορικές – βιομηχανικές) του επιτρέπει να είναι σύμβουλος επί θεμάτων στρατηγικών διαπραγματεύσεων και αξιολόγηση προσωπικού σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και θεωρείται ως αδιαφιλονίκητος διαπραγματευτής! Είναι Ανώτατο Διοικητικό Στέλεχος σε μεγάλο όμιλο επιχειρήσεων και συνεργάτης του ΣΕΒ σε θέματα ανάπτυξης και εξωστρέφειας Υπ. Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας καθώς και αξιολογητής αναπτυξιακών προτάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής του εξωτερικού (Μεγ. Βρετανία). Πρόεδρος ΙΜΕΓΕ ΕΕ.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ENOTHTA A΄
Διαπραγματευτική διαδικασία
• δυναμικός χαρακτήρας της διαπραγμάτευσης
• Ο συσχετισμός προσωπικών στόχων και ορίων κατά την διαδικασία
• Πως το ατομικό μας όραμα επηρεάζει την διαδικασία
• Η δική μου «οριοθέτηση» κατά την διαδικασία
• Άσκηση αξιολόγησης ατομικών χαρακτηριστικών
ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄
Η εφαρμογή της διαδικασίας
• Η ορθή συλλογή των δεδομένων ενδιαφέροντος
• Άσκηση αξιολόγησης ικανότητας συλλογής πληροφοριών ενδιαφέροντος
• Παρουσίαση των «απέναντι» χαρακτηριστικών - Εφαρμόζοντας τα στυλ της διαπραγματευτικής
διαδικασίας (παρουσίαση μελέτης περίπτωσης)
• Προβολή της εκπ.ταινίας «The Kingdom was lost» και εκτενής ανάλυση
• Τα αποδεκτά κατά την διαδικασία διαπραγμάτευσης (παρουσίαση μελέτης περίπτωσης)
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄
Μετά την διαπραγμάτευση…
• Η αυτοαξιολόγηση
• Η εφαρμογή των βημάτων
• Τα λάθη / οι παραλήψεις
• Τα εργαλεία αυτοαξιολόγησης και πως αυτά βοηθούν στην εξέλιξή προς την εξαίρετη επίδοση
• Η ανατροφοδότηση από τρίτους
• Η άσκηση εποικοδομητικής κριτικής
• Lessons learned και εφαρμογή στην επόμενη διαπραγμάτευση
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ’
Αναπαραστάσεις ρόλων
Θα αξιολογηθούν οι παρακάτω ικανότητες των συμμετεχόντων:
• Κριτική αντίληψη
• Συναισθηματική νοημοσύνη
• Αξιολόγηση δεδομένων μη λεκτικής επικοινωνίας
• Συγκέντρωση - Αξιοποίηση πληροφοριών