• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Ηλεκτρονικά Βιβλία και ενεργοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας My Data – Νέα ΚΥΑ

Ηλεκτρονικά Βιβλία και ενεργοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας My Data – Νέα ΚΥΑ

 ΕΠΙΚΑΙΡΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Περίοδος υλοποίησης

ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

09:30-14:30

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

15:00-20:00

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

15:30-20:30

Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, 1ος Οροφος,  Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ  και η ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (My Data) – Νεα ΚΥΑ A.1138/2020, ΦΕΚ 2470/Β’/22.06.2020

.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Οικονομικούς διευθυντές, Προϊστάμενους λογιστηρίου και σε όλα τα στελέχη της οικονομικής διεύθυνσης επιχειρήσεων και οργανισμών τα οποία πρέπει να ενημερωθούν για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βιβλίων που εισάγεται στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων και της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (My Data – Digital Accounting and TAX Application).

Ενδιαφέρει άμεσα Λογιστικά γραφεία και ελεύθερους επαγγελματίες Λογιστές


EΙΣΗΓΗΤΗΣ:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ
Λογιστής, Φοροτεχνικός Α’ Τάξης, τ. Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου. Λειτουργεί ως Φοροτεχνικός Σύμβουλος επιχειρήσεων άνω των 25 ετών. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το ΕΚΕΠΙΣ. Διαθέτει διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων άνω των 25.000 ωρών.


ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Στο σεμινάριο θα γίνει ανάλυση στο Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο το οποίο ήδη έχει καθιερωθεί στη χώρα μας αλλά και στην ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (MyData) σύμφωνα με την νέα ΚΥΑ.

1) Στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο (άρθρο 14 Ν.4308/2014)
1α. Περιεχόμενο
1β. Αποστολή πλήθους τιμολογίων
1γ. Αποδοχή λήπτη του τιμολογίου

2) Στην αυθεντικότητα του Ηλεκτρονικού Τιμολογίου (άρθρο 15 Ν.4308/2014)
2α. Μέτρα διασφάλισης αυθεντικότητας
2β. Τρόποι διασφάλισης (EDI κλπ)
2γ. Χρήση φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών

3) Στη παρουσίαση της ροής των πληροφοριών και των διαδικασιών ενημέρωσης και συμφωνίας των e-books με σχετικό διάγραμμα (ΑΑΔΕ-EPOPSIS)
3α. Στα απλογραφικά βιβλία
3β. Στα διπλογραφικά βιβλία
3γ. Στις συνέπειες στις επιχειρήσεις από την διαβίβαση ηλεκτρονικά των πωλήσεων καθώς και των λοιπών συναλλαγών.

4) Στην ανάλυση όλων των πλεονεκτημάτων για τις επιχειρήσεις που θα υπάρξουν με την εφαρμογή των e-books, αλλά και οι δυσκολίες που θα προκύψουν.
4α. Πλεονέκτημα της καταχώρησης των εσόδων στα βιβλία
4β. Αποφυγή της συμπλήρωσης των Δηλώσεων (ΦΠΑ, Φόρος Εισοδήματος)
4γ. Μειονέκτημα η online ενημέρωση που δεν θα επιτρέπει χρονικές ανακολουθίες.

5) Στον τρόπο που θα διαβιβάζονται τα παραστατικά με παραδείγματα και εφαρμογές
5α. Λογιστικό εμπορικό πρόγραμμα
5β. Σύνοψη
5γ. Ειδική Φόρμα
5δ. Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός
5ε. Ηλεκτρονική τιμολόγηση από παρόχους. Έναρξη από 20.07.2020

6) Στις ενέργειες των λογιστών σχετικά με τα «αντικρύσματα» στα παραστατικά του εκδότη.
6α. Επικυρώσεις
6β. Διορθώσεις
6γ. Έλεγχος

7) Στα είδη των ηλεκτρονικών βιβλίων με πλήρη ανάλυση του περιεχομένου τους καθώς και την ενημέρωση τους, είτε με μαζική μεταφόρτωση, είτε γραμμή-γραμμή και τη λήψη μοναδικών αριθμών καταχώρισης (ΜΑΚ).
7α. Βιβλίο Αναλυτικών Εγγραφών
7β. Βιβλίο συνοπτικής απεικόνισης
7γ. Σύνδεση με την πλατφόρμα “Mydata”

8) Στις προθεσμίες διαβίβασης των δεδομένων και στις αντιπαραβολές-διασταυρώσεις των δεδομένων φορολογικών δηλώσεων και e-βιβλίων.
8α. Στο απλογραφικό Σύστημα
8β. Στο διπλογραφικό Σύστημα

9) Ηλεκτρονική Τιμολόγησης με φορείς του Δημοσίου και τα ηλεκτρονικά βιβλία των αγροτών.
9α. Χρονοδιάγραμμα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης με το Δημόσιο.
9β.Ηλεκτρονικά βιβλία αγροτών κανονικού καθεστώτος – τεχνικές προδιαγραφές.

10) Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και Ηλεκτρονικά Βιβλία e-books.
10α. Πως θα γίνει ο συγχρονισμός των εγγραφών
10β. Πως θα αντιμετωπισθούν τα θέματα των εισαγωγών – εξαγωγών, ενδοκοινοτικών συναλλαγών στα Ηλεκτρονικά βιβλία.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ:  150€

Eπικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email trainingcourses@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 210 5200106 & 211 0131884

Τι θα μελετήσετε...

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Οικονομοτεχνική Seminars

     ΕΠΙΚΑΙΡΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Περίοδος υλοποίησης ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020 09:30-14:30   ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020 15:00-20:00 Πέμπτη...

Συχνές ερωτήσεις

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ (0,24). Η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες επιδότησης και αποπληρωμής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σας
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 210/5200106, 210-5284328
Η εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής γίνεται μόνο με κατάθεση στο Λογαριασμό 5050 030221 686 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 123-00-2320-00-1247 ALPHA BANK,ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε μέχρι και 10 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου (στη συνέχεια στείλτε παρακαλώ το καταθετήριο στο e-mail: education@oikonomotexniki.gr υπ’ όψιν λογιστηρίου).
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό πακέτο σημειώσεων & βεβαίωση συμμετοχής. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks

Επιπλέον σεμινάρια