Η Πώληση των Υπηρεσιών σχεδιασμένη για τον πιο απαιτητικό πελάτη του σήμερα

Η Πώληση των Υπηρεσιών σχεδιασμένη για τον πιο απαιτητικό πελάτη του σήμερα

ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021, Ωρες 16:00-21:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης Ομίλου MF

Η Πώληση των Υπηρεσιών σχεδιασμένη για τον πιο απαιτητικό πελάτη του σήμερα

  • ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19
  • ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η πλήρης κατανόηση των βημάτων και των τεχνικών οι οποίες θα βοηθήσουν τον κάθε πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων να:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η πλήρης κατανόηση των βημάτων και των τεχνικών οι οποίες θα βοηθήσουν τον κάθε πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων να:
• γνωρίσει την πώληση μιας υπηρεσίας και τις πρόσφατες
εξελίξεις και να τις χρησιμοποιεί αποτελεσματικά.
• κάνει ικανοποιητικές παρουσιάσεις (ακόμα και τηλεφωνικές
ή/και διαδικτυακές) στους υπάρχοντες πελάτες αλλά και
στους δυνητικούς ή υποψήφιους
• επιτυγχάνει τους στόχους του και τα επιθυμητά για την
επιχείρηση αποτελέσματα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Υπεύθυνους και Στελέχη τμήματος πωλήσεων εταιριών που παρέχουν υπηρεσίες και σε οποιονδήποτε πουλάει σήμερα και ενδιαφέρεται να βελτιώσει τον τρόπο προσέγγισης στον απαιτητικό σημερινό πελάτη

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ 
ΑΛΕΞΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Msc Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Postgraduate Diploma in Management Studies Πανεπιστημίου Οξφόρδης. τ. Διοικητικός Δ/ντής μεγάλης εταιρίας, Σύμβουλος μεγάλων επιχειρήσεων με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων & αξιολόγησης προσωπικού. Εισηγητής με μεγάλη και πολυετή διδακτική εμπειρία σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και σε MBA.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Στο συγκεκριμένο σεμινάριο καλύπτονται τα εξής θέματα:

  • Εισαγωγή στην πώληση μιας υπηρεσίας
  • Η διαφοροποίηση της επιχείρησής μας
  • Η πραγματική ανάλυση της αγοράς δράσης της επιχείρησης
  • Η σημασία της διερεύνησης του ανταγωνισμού
  • Η δημιουργία μιας συγκεκριμένης (niche) αγοράς
  • Τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών
  • Γνωρίζω τους αγοραστές των υπηρεσιών μου
  • Κάνετε τους πελάτες σας να σας δουν ως ένα έμπιστο σύμβουλο
  • Προετοιμάστε τις ερωτήσεις σας για Β2Β και Β2C
  • Η σημασία της δυναμικής πρότασης στην παρουσίαση και το κλείσιμο
  • Η παρακολούθηση (follow-up) της πώλησης και η σύνδεση με τον πελάτη

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email euromark@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 210 5200106 &  211 0131884

 

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Unique Training

    ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021, Ωρες 16:00-21:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης Ομίλου MF Η Πώληση των Υπηρεσιών σχεδιασμένη...