Η τέχνη της Πώλησης από το Α ως το Ω – Case Studies

Η τέχνη της Πώλησης από το Α ως το Ω – Case Studies

ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 Τρίτη 17 & Τετάρτη 18 Μαίου 2022, Ωρες 16:00-20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης Ομίλου MF

Η τέχνη της Πώλησης από το Α ως το Ω – Case Studies

  • ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19
  • ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει τους πωλητές  με γνώσεις και ικανότητες που θα τους βοηθήσουν να προσθέτουν αξία στην εργασία τους ώστε να  πωλούν τα προϊόντα-υπηρεσίες τους, δημιουργώντας  συγκριτικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή τους.

Με την λήξη του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Βρουν τους τρόπους που θα τους βοηθήσουν να επεκτείνουν την πελατειακή τους βάση
  • Αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους
  • Γνωρίζουν τις τεχνικές των πωλήσεων βήμα-βήμα
  • Παρουσιάζουν στον πελάτη τα οφέλη από το προϊόν-υπηρεσία τους με επιτυχία.
  • Χειρίζονται τις αντιρρήσεις και τα παράπονα έτσι ώστε να αποβαίνουν προς όφελός τους
  • Βλέπουν τον πελάτη σαν μακροχρόνια σχέση.

 

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Σε πωλητές που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για τις μεθόδους πώλησης
  • σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με τις πωλήσεις και χρειάζονται ολοκληρωμένο υπόβαθρο για τις τεχνικές των πωλήσεων
  • Σε επαγγελματίες άλλων προσανατολισμών που αναγνωρίζουν την σημασία του πελάτη για την επιχείρησή τους και θέλουν να αποκτήσουν ικανότητες στις πωλήσεις
  • Στις επιχειρήσεις εκείνες που αναγνωρίζουν ότι ή αύξηση του τζίρου τους θα προέλθει από το επίπεδο των ικανοτήτων των πωλητών τους

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
Εκπαιδευτής, σύμβουλος επιχειρήσεων και μέντορας. Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το marketing. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής, είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά σεμινάρια /προγράμματα, συνεργαζόμενος με τον δημόσιο τομέα, φορείς της δια βίου εκπαίδευσης και πολλές επιχειρήσεις. Έχει συγγράψει πλούσια  εκπαιδευτική ύλη και διδάσκει σε e-Learning προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών, των ΕΛΤΑ και της ΕΣΕΕ. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και εθελοντής Μέντορας στο COSME. Συγγραφέας  πολλών βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου.


ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

  • Τρόποι εντοπισμού υποψηφίων πελατών.
  • Τρόποι επαγγελματικής προσέγγισης νέων πελατών.
  • Προετοιμασία μιας συνάντησης πώλησης.
  • Συλλογή πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.

 

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

  • Παρουσίαση των βημάτων μιας επίσκεψης πώλησης (χονδρική ή λιανική).
  • Η συνάντηση με τον πελάτη (πρώτη εντύπωση – «σπάσιμο πάγου»).
  • Τρόποι συλλογής πληροφοριών από τον πελάτη.
  • Αναγνώριση των αναγκών του πελάτη.
  • Τρόπος και τεχνικές ερωτήσεων στον πελάτη (βήμα-βήμα).
  • Κανόνες σωστής επικοινωνίας.
  • Ενεργητική ακρόαση.
  • Παρουσίαση των χαρακτηριστικών των προϊόντων στον πελάτη (βήμα-βήμα).
  • Παρουσίαση των οφελών τους για τον πελάτη με την οπτική γωνία του πελάτη (βήμα-βήμα).
  • Αναγνώριση των «σημαδιών αγοράς».
  • Προσπάθεια για προστιθέμενη πώληση (Cross Selling / Up Selling)
  • Χειρισμός των αντιρρήσεων και των τυχόν παραπόνων του πελάτη (βήμα- βήμα).
  • Παρουσίαση της τιμής (βήμα-βήμα).
  • Χειρισμός αντιρρήσεων για την τιμή (βήμα-βήμα).
  • Χειρισμός των σχολίων για τον ανταγωνισμό (βήμα-βήμα).
  • Κλείσιμο της επίσκεψης πώλησης (βήμα-βήμα).

 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

  • Κρατώντας τον πελάτη ικανοποιημένο για όλη του την ζωή.
  • Αξία Ζωής του Πελάτη (Life Time Value).
  • Δημιουργία σχέσεων «συνεταιρισμού» με τους πελάτες.
  • Ηλεκτρονική και ψηφιακή επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την αύξηση της πιστότητας των πελατών

 

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email sales@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 210 5200106 &  211 0131883

 

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Unique Training

    ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  Τρίτη 17 & Τετάρτη 18 Μαίου 2022, Ωρες 16:00-20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης Ομίλου MF Η...