Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η συμβολή της στην ανάπτυξη της επιχείρησης

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η συμβολή της στην ανάπτυξη της επιχείρησης

ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Δευτέρα 30  &  Τρίτη 31 Μαίου 2022, Ωρες  16:00 -20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, 1ος Οροφος,  Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ  ΚΑΙ ON-LINE  ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στα στελέχη
που εξυπηρετούν πελάτες τις γνώσεις και τις ικανότητες
ώστε η εργασία τους να γίνει μεθοδική και να
συνεισφέρει στη καλή φήμη της επιχείρησής τους. Στο
σεμινάριο αναφέρονται οι αρχές του σύγχρονου
μάρκετινγκ όσον αφορά τη κάλυψη των αναγκών και
των επιθυμιών των πελατών (εσωτερικών και
εξωτερικών).
Διότι ο πελάτης αναζητά την «ολική» εξυπηρέτησή του
και πρέπει να νιώθει ότι ο κάθε εργαζόμενος είναι «όλη
η εταιρία», και όχι μια ανεύθυνη μονάδα-υπάλληλος. Ο
τρόπος της τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
και ο σωστός χειρισμός των παραπόνων και των
αντιρρήσεων είναι σημαντικός, ώστε η επιχείρηση να
έχει ικανοποιημένους πελάτες και να κατακτήσει νέους.
Οι επιχειρήσεις που πωλούν υλικά προϊόντα πωλούν σε
μεγάλο ποσοστό και υπηρεσίες, η αναβάθμιση των
οποίων αποτελεί σκοπό του προγράμματος.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους σε
επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες, σε τουριστικές
επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταξιδιωτικά
γραφεία, κ.λ.π.) που θέλουν να αποκτήσουν το
θεωρητικό υπόβαθρο που θα τους βοηθήσει στην
εργασία τους. Σε πωλητές, υπαλλήλους που απαντούν
σε τηλέφωνα ή σε email, υπαλλήλους του γκισέ,
πωλητές λιανικής, επιχειρηματίες φιλοξενίας και
εστίασης κλπ.
Στα άτομα εκείνα που αναγνωρίζουν την αξία του
πελάτη τους σαν ένα σύνολο συνεργασίας μαζί του.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ

Εκπαιδευτής, σύμβουλος επιχειρήσεων και μέντορας.
Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος
MBA από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Έχει
διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ
και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το
marketing. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση
ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής,
είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing»
και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά,
μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά σεμινάρια
/προγράμματα, συνεργαζόμενος με τον δημόσιο
τομέα, φορείς της δια βίου εκπαίδευσης και πολλές
επιχειρήσεις. Έχει συγγράψει πλούσια εκπαιδευτική
ύλη και διδάσκει σε e-Learning προγράμματα του
Πανεπιστημίου Αθηνών, των ΕΛΤΑ και της ΕΣΕΕ.
Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και
εθελοντής Μέντορας στο COSME. Συγγραφέας
πολλών βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Βασικές αρχές Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
 Κανόνες για την άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη
 Ο ρόλος των υπηρεσιών στο Μάρκετινγκ της σύγχρονης επιχείρησης.
 Προσφέροντας μεγαλύτερη αξία από την τιμή της υπηρεσίας και του προϊόντος.
 Μάρκετινγκ εμπειριών.
 Διαχωρισμός της υπηρεσίας σε «σκληρή υπηρεσία»(η επιχείρηση και τα προϊόντα της) και «μαλακή υπηρεσία»
(οι άνθρωποι της επιχείρησης).
 Η εξυπηρέτηση του πελάτη σαν εμπειρία.
 Η σημασία της διάδρασης και της ανάδρασης με τους πελάτες.
 Λογική και συναίσθημα του πελάτη.
 Τρόποι δημιουργίας θετικού κλίματος με τον πελάτη.
 Η κουλτούρα του πελάτη και η σημασία της στην εξυπηρέτησή του.
 Προσδοκίες και αντιλήψεις του πελάτη και πώς του δημιουργούνται.
 Προδιάθεση του πελάτη για τις υπηρεσίες που πρόκειται να παραλάβει.
 Κανόνες σωστής επικοινωνίας.
 Χρήση θετικών εκφράσεων και λέξεων.
 Ενεργητική ακρόαση.
 Συναισθηματικός λογαριασμός του πελάτη.
 Σχέσεις γνώσης με τον πελάτη.
 Διάρκεια της υπηρεσίας.
 Η εξατομίκευση και η προσωποποίηση της υπηρεσίας
 Αποτέλεσμα ή διαδικασία; Τι είναι πιο σημαντικό στις υπηρεσίες;
 Είδος, λόγοι παραπόνων και αναγνώριση του τι κρύβεται «πίσω» από ένα παράπονο ή αντίρρηση ενός πελάτη
και τρόποι αντιμετώπισης.
 Χειρισμός των σχολίων του πελάτη για τον ανταγωνισμό.
 Χρήση του τηλεφώνου και του διαδικτύου σαν μέσου εξυπηρέτησης του πελάτη.
 Νέες τεχνολογίες και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης – εφαρμογές για τις υπηρεσίες.
 Τρόποι αύξησης της πιστότητας του πελάτη.
 Κρατώντας τον πελάτη ικανοποιημένο για όλη του την ζωή.

 

Eπικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
 Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email contact@virtualtraining.gr ή στα τηλ: 210-5200106, 211-0131884
 

Τι θα μελετήσετε...

  • Ενότητα 1: Εξυπηρέτηση πελατών
  • Ενότητα 2: - Αποτελεσματική επικοινωνία
  • Ενότητα 3: Διαπροσωπική επικοινωνία
  • Η ΑΜ ο πελάτης – ξανακερδίστε τον

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση σας στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Virtual Training

    ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δευτέρα 30  &  Τρίτη 31 Μαίου 2022, Ωρες  16:00 -20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, 1ος Οροφος,  Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου...

Συχνές ερωτήσεις

Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.

Επιπλέον σεμινάρια