Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

EΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Τρίτη 07 &  Τετάρτη08 Δεκεμβρίου 2021, Ωρες  17:00 -20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, 1ος Οροφος,  Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ‘ΣΥΝ’ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΑΡΙΣΤΟΥΣ !!!

ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ!!! 

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ  ΚΑΙ ON-LINE  ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός
του εργαστηριακού σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να:
• αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν τις ανάγκες και τους τύπους των πελατών
• αυτό-αξιολογηθούν ώστε να εξελίξουν τις ικανότητές τους για ποιοτική εξυπηρέτηση
• βελτιώσουν την επαγγελματική τους προσωπικότητα και την επικοινωνιακή τους ταυτότητα ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών
• αντιληφθούν την σημαντικότητα των ανθρωπίνων σχέσεων ώστε να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην θετική εικόνα της επιχείρησης και των προϊόντων της
• εντοπίζουν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται, και να αποκτήσουν δεξιότητες για την εύστοχη ανάπτυξή τους
• αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες σε συνθήκες πίεσης.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη όλων των βαθμίδων  επιχειρήσεων  και οργανισμών που πρέπει να εξυπηρετούν ποιοτικά πελάτες και χειρίζονται δύσκολες υποθέσεις (άμεσα ή τηλεφωνικώς) συγχρόνως αντιμετωπίζουν αντιρρήσεις και επιδιώκουν την διατήρηση των φιλικών σχέσεων με τους πελάτες.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Msc Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Postgraduate Diploma in Management Studies Πανεπιστημίου Οξφόρδης. τ. Διοικητικός Δ/ντής μεγάλης εταιρίας, Σύμβουλος μεγάλων επιχειρήσεων με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων & αξιολόγησης προσωπικού. Εισηγητής με μεγάλη και πολυετή διδακτική εμπειρία σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και σε MBA.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Ενότητα 1
Εξυπηρέτηση πελατών – Η διάσταση της ποιότητας
Η ταυτότητα του πελάτη – του εργαζόμενου – της εταιρείας
Κύρος & εικόνα – Η επιρροή στην απόφαση του πελάτη
Αρχές ποιοτικής εξυπηρέτησης – Τα βήματα προς την ευστοχία

Ενότητα 2
Αποτελεσματική επικοινωνία – Αντίληψη & Αντίδραση
Παράπονα & Διαμαρτυρίες – Το ΕΓΩ μου και οι άλλοι
Κανόνες αντιμετώπισης & διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων
Το ντόμινο της δυσαρέσκειας και πως να το αποφύγετε

Ενότητα 3
Διαπροσωπική επικοινωνία –Τεχνικές βελτίωσης
Τηλεφωνική επικοινωνία – Το άγνωστο «οπλοστάσιο»
Γραπτή & Ηλεκτρονική επικοινωνία – τα ΣΥΝ, τα ΠΛΗΝ και η αξιοποίησή τους
Καλή η αποκατάσταση – καλύτερη η πρόληψη

Ενότητα 4
Η ΑΜ ο πελάτης – ξανακερδίστε τον
Ο δυσκολότερος πελάτης είστε εσείς !
Ικανοποίηση για όλες τις πλευρές
Η εποχή του ΣΥΝ σας θέλει άριστους – Μπορείτε!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Σε όλες τις ενότητες αξιοποιούνται tests, παραδείγματα, ασκήσεις role playing

 

Eπικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
 Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email euromark@oikonomotexniki.gr ή στα τηλέφωνα: 210 5200106,  211 0131884
 

Τι θα μελετήσετε...

  • Ενότητα 1: Εξυπηρέτηση πελατών
  • Ενότητα 2: - Αποτελεσματική επικοινωνία
  • Ενότητα 3: Διαπροσωπική επικοινωνία
  • Η ΑΜ ο πελάτης – ξανακερδίστε τον

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση σας στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Virtual Training

    EΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Τρίτη 07 &  Τετάρτη08 Δεκεμβρίου 2021, Ωρες  17:00 -20:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, 1ος Οροφος,  Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF...

Συχνές ερωτήσεις

Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.
Please have your school submit the Mid-Year Report as soon as first quarter or first trimester grades are available if you are an Early Decision candidate; for Regular Decision candidates.

Επιπλέον σεμινάρια