Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής Ηλεκτρονικών Βιβλίων (Case Studies) στην πλατφόρμα MyDATA

Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής Ηλεκτρονικών Βιβλίων (Case Studies) στην πλατφόρμα MyDATA

 ΕΠΙΚΑΙΡΟ   ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Τετάρτη 10 Νοεμβρίιου 2021,  Ωρες:15:00-20:00, Πανεπιστημίου 58, Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης ομίλου MF

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
(CASE STUDIES)
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MYDATA

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ LIVE ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Οικονομικούς διευθυντές, Προϊστάμενους λογιστηρίου και σε όλα τα στελέχη της οικονομικής διεύθυνσης επιχειρήσεων και οργανισμών τα οποία πρέπει να ενημερωθούν για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βιβλίων που εισάγεται στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων και της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (My Data – Digital Accounting and TAX Application).

Ενδιαφέρει άμεσα Λογιστικά γραφεία και ελεύθερους επαγγελματίες Λογιστές


EΙΣΗΓΗΤΗΣ:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ
Λογιστής, Φοροτεχνικός Α’ Τάξης, τ. Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου. Λειτουργεί ως Φοροτεχνικός Σύμβουλος επιχειρήσεων άνω των 25 ετών. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το ΕΚΕΠΙΣ. Διαθέτει διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων άνω των 25.000 ωρών.


ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα Ηλεκτρονικά βιβλία που θα πρέπει να τηρούν παράλληλα με τα βιβλία τους, τα νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες

Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:

Στην διαδικασία εγγραφής της επιχείρησης στο RestApi

Στην διαδικασία παροχής εξουσιοδότησης στον λογιστή της επιχείρησης για την λειτουργία της πλατφόρμας.

Στον τρόπο που θα εξασφαλισθεί η παραμετροποίηση των λογαριασμών.

Στην λειτουργία της ειδικής φόρμας καταχώρησης με παραδείγματα, όπως είσοδος, καταχώρηση, επιβεβαίωση κλπ.

Στη διαδικασία συσχετισμού των αρχείων της Mydataμε τα λογιστικά βιβλία των επιχειρήσεων.

Στη διαδικασία χαρακτηρισμού των εισερχομένων εγγραφών στη πλατφόρμα.

Στον τρόπο με τον οποίο ο εκδότης ακυρώνει μια εγγραφή που έχει διαβιβαστεί και στον τρόπο με τον οποίο ο λήπτης απορρίπτει  μια εγγραφή που του έχει αποσταλεί.

Στον τρόπο με τον οποίο θα προσυμπληρώνεται το έντυπο Ε3 καθώς και η δήλωση ΦΠΑ (έντυπο Φ2).

Στον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος τιμολογήσεων της ΑΑΔΕ (τιμολογιέρα).

Σε πρακτικές εφαρμογές της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας, καθώς και αναφορά στις οντότητες που εξαιρούνται σύμφωνα με την Α 1138/2020 όπως τροποποιήθηκε με την Α1227/2020 – Α 1300/2020 – Α 1054/2021.

Μεθοδολογία Παρουσίασης για online παρακολούθηση

Η παρουσίαση γίνεται μέσω της πλατφόρμας ZOOM.US Απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός PC με κάμερα και ηχεία. Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Internet και εύκολη χρήση από Laptop – Tablet – IPAD, I-PHONE, SMART PHONE.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ 6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ

Eπικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 2105200106, 211-0131884,  oikonomikotmima@oikonomotexniki.gr

Τι θα μελετήσετε...

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Οικονομοτεχνική Seminars

     ΕΠΙΚΑΙΡΟ   ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Τετάρτη 10 Νοεμβρίιου 2021,  Ωρες:15:00-20:00, Πανεπιστημίου 58, Αθήνα, Αίθουσες εκπαίδευσης ομίλου MF ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ...

Συχνές ερωτήσεις

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ (0,24). Η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες επιδότησης και αποπληρωμής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σας
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 210/5200106, 210-5284328
Η εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής γίνεται μόνο με κατάθεση στο Λογαριασμό 5050 030221 686 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 123-00-2320-00-1247 ALPHA BANK,ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε μέχρι και 10 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου (στη συνέχεια στείλτε παρακαλώ το καταθετήριο στο e-mail: education@oikonomotexniki.gr υπ’ όψιν λογιστηρίου).
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό πακέτο σημειώσεων & βεβαίωση συμμετοχής. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks

Επιπλέον σεμινάρια