• Σταδίου 61, Αθήνα 10451
  • 210-5200106
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 19:00)

Προγραμματισμός Αναπαραγγελίας- Διατήρηση Αρχείων Αποθήκης- Ταξινόμηση- Κωδικοποίηση υλικών

Προγραμματισμός Αναπαραγγελίας- Διατήρηση Αρχείων Αποθήκης- Ταξινόμηση- Κωδικοποίηση υλικών

 ΕΙΔΙΚΟ ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Tετάρτη 14 Απριλίου 2021, Ωρες  16:00 -20:00

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  • ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ
  • ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ
Το σεμινάριο έχει σκοπό να ενημερώσει τα στελέχη και το προσωπικό των επιχειρήσεων για τις αρχές που διέπουν τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων & υλικών, με στόχο αφενός
 τη μεγιστοποίηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που σημαίνει τη μεγαλύτερη δυνατή διαθεσιμότητα των υλικών της αποθήκης αφετέρου
 τη διατήρηση του κόστους της αποθήκης αφ ετέρου και του όγκου των αποθεμάτων στα βέλτιστα επίπεδα.

ΣΤΟΧΟΣ
Στόχος του προγράμματος είναι να:

  1. εκθέσει τους συμμετέχοντες στις σύγχρονες πρακτικές διαχείρισης της αποθήκης
  2. τους οπλίσει με πρακτικά εργαλεία που θα μπορέσουν να εφαρμόσουν στο χώρο εργασία τους
  3. τους δώσει τη δυνατότητα να ανταλλάξουν εμπειρίες στον χώρο διεξαγωγής του σεμιναρίου

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Υπεύθυνους και στελέχη αποθήκης, γραφείων μεθόδων και προγραμματισμού και γενικά σε όλους εκείνους που εμπλέκονται ενεργά στο κύκλωμα διαχείρισης υλικών της επιχείρησης (πχ. Logistics Managers, Υπεύθυνους Προμηθειών, Υπεύθυνους Διανομών –Παραγωγής κλπ).

 

ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΩΣΣΟΣ
Διπλ. Μηχανικός Ε.Μ.Π.. MBA  ΕΧ. ΑΣΟΕΕ, Τεχνικός Δ/ντής γνωστής τεχνικής εταιρίας ειδικευμένης στη συντήρηση Πιστοποιημένος επιθεωρητής ποιότητας. Πιστοποιημένος θερμογράφος. 

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΩΣΣΟΣ
Επιστημονικός Σύμβουλος Πανεπιστημίου Πειραιώς μεταπτυχιακού τμήματος. τ. Δ/ντής μιας εκ των μεγαλυτέρων ελληνικών βιομηχανιών. Ειδικός σε θέματα σχεδιασμού διοίκησης & οργάνωσης αποθηκών –παραγωγής & συντήρησης με συνεχείς μετεκπαιδεύσεις στις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Πιστοποιημένος εισηγητής με 15ετή διδακτική εμπειρία σε συνέδρια και σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων με πλούσια συγγραφική δραστηριότητα.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

 παραγγελίες και έλεγχος αποθεμάτων για ποσότητες που παραγγέλλονται μια φορά (single order quantity) π.χ εφημερίδες ,περιοδικά ,φρέσκα τρόφιμα
 αναπλήρωση και έλεγχος αποθεμάτων για επαναλαμβανόμενες ποσότητες παραγγελίας (repetitive order quantities ) με στατιστικές μεθόδους (τελικά προϊόντα παραγωγής εργοστασίου ανταλλακτικά, υλικά υποστήριξης, φάρμακα, καλλυντικά, είδη super market, οικιακά είδη)
 Μέθοδοι σταθερής ποσότητας παραγγελιάς, περιοδικό σύστημα , σύστημα προαιρετικής αναπλήρωσης και σύστημα των δυο καλαθιών
 εύρεση ποσότητας παραγγελίας (e.o.q., πόσο παραγγέλνω)
 εύρεση χρόνου παραγγελίας (πότε παραγγέλνω)
 αναλυτικό case study

ΑΠΟΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 Από τι εξαρτάται το μέγεθος του αποθέματος ασφαλείας
 επίπεδο εξυπηρέτησης (service level) και η σχέση του με το απόθεμα ασφαλείας
 Η ανομοιομορφία (παίξιμο) της ζήτησης και του χρόνου παραγγελίας και η σχέση τους με το απόθεμα ασφαλείας
 Επεξήγηση των σχετικών στατιστικών εννοιών
 Υπολογισμός αποθέματος ασφαλείας με βάση το επιθυμητό service level
 Παράδειγμα εφαρμογής και μέσω προγράμματος σε excel που υπολογίζει το απόθεμα ασφαλείας
ΑΝΑΛΥΣΗ ABC (pareto)
 Τι είναι η ανάλυση ABC
 σε τι μας βοηθά η ανάλυση ABC
 Εφαρμογές στην επιχείρηση
 πως κάνουμε την ανάλυση ABC
 Παράδειγμα εφαρμογής στα επιστρεφόμενα ή απορριπτόμενα υλικά από τους πελάτες.
 Παράδειγμα Εφαρμογής στον ετήσιο τζίρο (χορηγήσεις) της αποθήκης,. μέσο απόθεμα, ετήσια κέρδη, παραλαβές
 Χρήση απλού προγράμματος σε excel για εξοικείωση

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ (RECORD KEEPING)

 Άνοιγμα μερίδας και ανάθεση κατάλληλου κωδικού σε νέα υλικά. Περιγραφή των βασικών πεδίων μερίδας που θα πρέπει να ενημερώνονται. Τα πεδία θα περιλαμβάνουν περιγραφικά στοιχεία /μόνιμα, στοιχεία συναλλαγών / μεταβαλλόμενα, και στοιχεία ειδικά για μια συγκεκριμένη επιχείρηση.

Αναλυτικό παράδειγμα μορφής μερίδας υλικού.
 Περιγραφή διαδικασίας ενημέρωσης των πεδίων της μερίδας υλικού από την αίτηση του μέχρι τη παραλαβή και τη χορήγηση στον αιτούντα.
 Πώς γίνεται η καθημερινή συντήρηση και ενημέρωση των αρχείων των μερίδων του αποθέματος.
 Καταγραφή παραγγελιών , παραλαβών, επιστροφών και χορηγήσεων.
 Πώς καθορίζονται οι αντίστοιχοι υπεύθυνοι ενημέρωσης των πεδίων
Παραδείγματα από φόρμες αίτησης χορήγησης υλικού, αίτησης αγοράς, εντολής παραγγελίας

Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ

 Το δελτίο παραγγελίας (εντολή αγοράς)
 Διάγραμμα ροής ενεργειών παραλαβής ( άφιξη υλικών ,ξεφόρτωμα, έλεγχος παραστατικών, έλεγχος-παραλαβή υλικού
/ εισαγωγή στο μηχ/κό σύστημα)
 Παράλληλες ενέργειες του λογιστηρίου
 Πως οργανώνεται η απόρριψη υλικού κατά τη παραλαβή λόγω ποιοτικού σφάλματος – Ποσοτικού σφάλματος

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

 Επάλληλα στρώματα
 Αποθήκευση με σταθερά ράφια γενικής χρήσης
 Αποθήκευση με φαρδείς διαδρόμους παλετών
 Αποθήκευση με στενούς διαδρόμους παλετών
 Αποθήκευση με ράφια ελεύθερης διέλευσης (drive in)
 Αποθήκευση με κεκλιμένα ράφια με ράουλα
 Αυτοματοποιημένη αποθήκευση με κυλιόμενα ράφια –αποθήκες καρουσέλς
 Αυτόματες αποθήκες
 Επιλογή του κατάλληλου συστήματος αποθήκευσης
 Συστήματα διακίνησης υλικών στην αποθήκη (περονοφόρα, ραουλόδρομοι, ταινιόδρομοι, γερανοί, γερανογέφυρες κλπ.).

ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ – ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

Μεθοδολογία Παρουσίασης για online παρακολούθηση
Η παρουσίαση γίνεται μέσω της πλατφόρμας ZOOM.US Απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός PC με κάμερα και ηχεία. Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Internet και εύκολη χρήση από Laptop – Tablet – IPAD, I-PHONE, SMART PHONE

 

Eπικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email euromark@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 2105200106 & 2110131884

Τι θα μελετήσετε...

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Virtual Training

     ΕΙΔΙΚΟ ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Tετάρτη 14 Απριλίου 2021, Ωρες  16:00 -20:00 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ...

Συχνές ερωτήσεις

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ (0,24). Η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες επιδότησης και αποπληρωμής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σας
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 210/5200106, 210-5284328
Η εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής γίνεται μόνο με κατάθεση στο Λογαριασμό 5050 030221 686 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 123-00-2320-00-1247 ALPHA BANK,ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε μέχρι και 10 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου (στη συνέχεια στείλτε παρακαλώ το καταθετήριο στο e-mail: education@oikonomotexniki.gr υπ’ όψιν λογιστηρίου).
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό πακέτο σημειώσεων & βεβαίωση συμμετοχής. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks

Επιπλέον σεμινάρια