• Σταδίου 61, Αθήνα 10451
  • 210-5200106
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 19:00)

Η Πώληση σήμερα

Η Πώληση σήμερα

ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 Πέμπτη 15 &  Παρασκευή 16 Απριλίου 2021, Ωρες 16:00-20:00

Η Πώληση σήμερα

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των αρχών και των τεχνικών οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων ή του marketing να:

  • Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και να φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την επιχείρηση
  • Κάνει αξιόλογες παρουσιάσεις στους υπάρχοντες αλλά και στους υποψήφιους πελάτες του
  • Αξιολογεί συνεχώς τη διαδικασία που ακολουθεί κατά την συνεργασία του με τον πελάτη
  • Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και να βελτιώνει συνεχώς τα αδύνατα σημεία του
  • Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις με τους πελάτες του και να ενεργεί ως σύμβουλός τους.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές και στελέχη, που έρχονται σε επικοινωνία με τους “εξωτερικούς” και τους “εσωτερικούς” πελάτες της επιχείρησης και ενδιαφέρονται να ενημερωθούν στις εξελίξεις της πώλησης.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΠΙΤΤΑΣ
Πρόεδρος του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, μέλος της επιτροπής επαγγελματικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας (ΜΝΑΕ), συνεργάτης του ΣΕΒ σε εκπαιδευτικά προγράμματα, πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών βάσει των προτύπων Professionals Selling Skills και Quality Service Skills της Learning International από το 2002. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές αφορούν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διαθέτει μία εμπειρία εκπαίδευσης από το 1997, έχοντας εκπαιδεύσει πάνω από 3.000 στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Το τρίπτυχο της επιτυχίας: πωλητής, πελάτης, πώληση

Ο πωλητής
• Τα χαρακτηριστικά του καλού πωλητή στον 21ο αιώνα (άσκηση)
• Τα πάντα ξεκινούν από τις συμπεριφορές
• Η προσωπική βελτίωση του πωλητή σήμερα
• Η παρακίνηση του εαυτού μου ως πωλητή
• Η υιοθέτηση SMART στόχων
• Ο πωλητής σύμβουλος του πελάτη. Συμβουλευτική πώληση σημαίνει: Διάλογος με το πελάτη.

Ο πελάτης
• Τι ζητά ο πελάτης σήμερα;
• Τα χαρακτηριστικά του πελάτη σύμφωνα με τις σημερινές εξελίξεις
• Η κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του πελάτη.

Η πώληση
Οι τελευταίες εξελίξεις στις πωλήσεις

Τα βήματα – στάδια της πώλησης:
1. Η προετοιμασία του πωλητή. Το φύλλο προετοιμασίας του (άσκηση). 8 Νέοι κανόνες της πώλησης σήμερα. Τι πρέπει να κάνω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου (13 κανόνες)
2. Το άνοιγμα της πώλησης (παραδείγματα ανοίγματος της πώλησης)
3. Η σημασία των ερωτήσεων για τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη. Η ανάλυση αυτών των αναγκών
4. Η παρουσίαση του προϊόντος. Παρουσιάζω: Χαρακτηριστικά, Πλεονεκτήματα και Οφέλη. Μιλάω για την αξία που κουβαλάει το προϊόν μου
5. Η επίλυση των αντιρρήσεων του πελάτη. Οι πραγματικές αντιρρήσεις. 7 Βήματα για την επίλυση των αντιρρήσεων
6. Το κλείσιμο της πώλησης. 19 Αγοραστικά σήματα που θα με βοηθήσουν να κλείσω την πώληση. Γιατί αγοράζουν οι πελάτες (51 Λόγοι). 46 Τεχνικές κλεισίματος της πώλησης
7. Η παρακολούθηση της πώλησης. Δεν ξεχνάω τον πελάτη μετά την πώληση!

 

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο email euromark@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 210 5200106 &  211 0131884

 

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Virtual Training

    ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  Πέμπτη 15 &  Παρασκευή 16 Απριλίου 2021, Ωρες 16:00-20:00 Η Πώληση σήμερα ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός του σεμιναρίου είναι η...