ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των αρχών και των τεχνικών οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων ή του marketing να:
- Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και να φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την επιχείρηση
- Κάνει αξιόλογες παρουσιάσεις στους υπάρχοντες αλλά και στους υποψήφιους πελάτες του
- Αξιολογεί συνεχώς τη διαδικασία που ακολουθεί κατά την συνεργασία του με τον πελάτη
- Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και να βελτιώνει συνεχώς τα αδύνατα σημεία του
- Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις με τους πελάτες του και να ενεργεί ως σύμβουλός τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές και στελέχη, που έρχονται σε επικοινωνία με τους “εξωτερικούς” και τους “εσωτερικούς” πελάτες της επιχείρησης και ενδιαφέρονται να ενημερωθούν στις εξελίξεις της πώλησης.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΠΙΤΤΑΣ
Πρόεδρος του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, μέλος της επιτροπής επαγγελματικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας (ΜΝΑΕ), συνεργάτης του ΣΕΒ σε εκπαιδευτικά προγράμματα, πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών βάσει των προτύπων Professionals Selling Skills και Quality Service Skills της Learning International από το 2002. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές αφορούν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διαθέτει μία εμπειρία εκπαίδευσης από το 1997, έχοντας εκπαιδεύσει πάνω από 3.000 στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό.