• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων

 

ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Τρίτη 11 , Τετάρτη 12 & Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019, Ωρες 17:00-21:00,  Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων

 

ΣΚΟΠΟΣ
Το πρόγραμμα εγγυάται α) στους συμμετέχοντες την αποκάλυψη  των πιο σημαντικών «μυστικών» της επιτυχίας του σύγχρονου πωλητή, με σκοπό να κάνει τη δουλειά τους ακόμα πιο ευχάριστη, ενδιαφέρουσα και επικερδή και β) στις επιχειρήσεις, τη δημιουργία στελεχών πιο συνειδητοποιημένων, οργανωμένων, μεθοδικών και επικοινωνιακών με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων και επενδυτικών προγραμμάτων τους.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους πωλητές, αλλά και σε παλαιότερους, που πιστεύουν, πως ήρθε η ώρα να συμπληρώσουν την εμπειρία τους με τη συστηματοποίηση των ενεργειών και το συντονισμό τους με τις πιο  σύγχρονες τάσεις, σε νέους επιχειρηματίες και σε διοικητικά ή στελέχη υποστήριξης πωλήσεων που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας μέσω των πωλήσεων

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Ο ΞΕΝΟΦΩΝ Κ. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ είναι επί 25ετία Σύμβουλος Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Εισηγητής Σεμιναρίων καθώς και Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Σπούδασε Οικονομικά  στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας και Marketing  στη Δανία (Handelshojskole Danmark). Προ της σημερινής του δραστηριότητας, έχει εργασθεί συνολικά 15 χρόνια, σε όλες τις θέσεις της Εμπορικής Διεύθυνσης, σε μεγάλες Ελληνικές και ξένες εταιρίες.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • Βασικές έννοιες Marketing
  • Γενικά περί Πωλήσεων – Μορφές – Είδη
  • Ο ρόλος του Πωλητή
  • Βασικοί δείκτες απόδοσης και οικονομικές έννοιες για πωλητές
  • Η δεοντολογία του πωλητή
  • Τα στάδια της Πώλησης
    • Ανάλυση Περιοχής – Έρευνα – Micromarketing
    • Στόχοι
    • Στρατηγικές
    • Μελέτη στοιχείων περιοχής
    • SWOT Analysis
    • Βασικοί δείκτες απόδοσης και ανάλυση τους
  • Η διαδικασία της πώλησης
  • Επικοινωνία με τον πελάτη
    • Γενικά περί επικοινωνίας – έννοιες – ορισμοί
    • Είδη – μορφές – εμπόδια επικοινωνίας
    • Αντιμετώπιση των βασικών τύπων ανθρώπινης συμπεριφοράς
    • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
    • Βασικοί τύποι ερωτήσεων
    • Ενεργητική ακρόαση
  • Τεχνικές παρουσιάσεων
    • Η δομή της παρουσίασης
    • Τεχνικά μέσα
    • Η επικοινωνία στην παρουσίαση
    • Η πειθώ
  • Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
    • Ο ρόλος των αντιρρήσεων στην πώληση
    • Τύποι, πρόληψη, πρόκληση και τεχνικές χειρισμού των αντιρρήσεων
  • Το κλείσιμο της πώλησης
    • Τύποι κλεισίματος
    • Προβλήματα στο κλείσιμο και αντιμετώπιση τους
  • Customer Care, Χειρισμός παραπόνων
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
    • Τρόποι διαχείρισης πελατολογίου
    • Ατομικός προγραμματισμός και οργάνωση εργασιών
  • Ομαδική συμπεριφορά του πωλητή
  • Τεχνικές είσπραξης οφειλών για πωλητές

 

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής Tηλ 215 5051891,  211 18434525284325, seminar@uniquetraining.gr

 

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Unique Training

      ΝΕΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Τρίτη 11 , Τετάρτη 12 & Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019, Ωρες 17:00-21:00,  Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης...