• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής πώλησης

Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής πώλησης

ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Τρίτη 3 & Τετάρτη  4 Δεκεμβρίου 2019, Ωρες  16:00 -21:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF,
Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής πώλησης

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι ν’ αναπτύξουν ικανότητες, κατά την τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες (εσωτερικούς και εξωτερικούς) και να ανταπεξέρχονται στις αυξημένες απαιτήσεις που πολλές φορές δημιουργούνται κατ’ αυτήν.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους που είτε η φύση της εργασίας, τους επιβάλλει επαγγελματική χρήση του τηλεφώνου (πχ τηλεφωνητές-τριες, customer service, πωλητές κλπ), αλλά και σε όσους  επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε μεθόδους και τεχνικές που μπορούν να κάνουν περισσότερο αποτελεσματική την τηλεφωνική τους επικοινωνία.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ορισμοί ολικής ποιότητας και ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
Σημασία ποιοτικής εξυπηρέτησης
Ποιες είναι οι ανάγκες του πελάτη σήμερα;
Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής εξυπηρέτησης
Σκοπός μας η συμφωνία με τον οφειλέτη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1:
Βασικές αρχές προφορικής επικοινωνίας
Ορισμός
Τα κυριότερα προβλήματα κατά την προφορική επικοινωνία
Παρουσίαση των διαφόρων τύπων πελατών
Συναισθηματική νοημοσύνη
Δρώντας προληπτικά
Διαχείριση της προφορικής επικοινωνίας
Αποσπώντας δεσμεύσεις
Η χρήση τακτικών απέναντι σε αθέμιτα μέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 :
Θετική στάση και επαγγελματική εικόνα του στελέχους
Πόσο καλοί θέλετε να είστε ;
Σημασία θετικής στάσης
Χαρακτηριστικά φωνής
Τηλεφωνική επικοινωνία (Κύριες Αρχές)
Παραμένετε πάντα σε εγρήγορση
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 :
Διερεύνηση της κατάστασης του πελάτη
Εστιάστε την προσοχή σας στην σχέση με τον πελάτη
Tι πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας
Κοινές ανθρώπινες ανάγκες
Βασικές ανάγκες του πελάτη
Αποτελεσματική ακρόαση του πελάτη Τεχνικές ερωτήσεων – ανοικτές και κλειστές ερωτήσεις
Εξασφαλίστε ανατροφοδότηση
Πως χρειάζεται να είναι η στάση μας ενώ μιλάμε από το τηλέφωνο. Πως χειριζόμαστε μια τηλεφωνική συνομιλία
Ο τόνος της φωνής μας και πως αποκωδικοποιείται από τον συνομιλητή μας.
Πώς να ελέγχουμε και πώς να κατευθύνουμε την συζήτηση με την βοήθεια των ερωτήσεων.
Είδη ερωτήσεων
Η ενεργητική ακρόαση στο τηλέφωνο
ΕΝΟΤΗΤΑ 4:
Μεθοδολογία τηλεφωνικών πωλήσεων S.P.E.N.D.
Αποκάλυψη αναγκών και διαχωρισμός αυτών (πραγματικές / μη-πραγματικές)
Χαρακτηριστικά και οφέλη προϊόντων / υπηρεσιών
Οι κατάλληλες ερωτήσεις την κατάλληλη στιγμή
Διαχείριση πελάτη
Η μεθοδολογία S.P.E.N.D.
Το τρίπτυχο «πελάτης – προϊόν – επιχείρηση»
Ο πωλητής – «σύμβουλος»
Σύγχρονες θεωρίες πωλήσεων και κριτική αξιολόγηση αυτών
ΕΝΟΤΗΤΑ 5:
Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων
Σημασία αντιρρήσεων και παραπόνων
Διαδικασία αντιμετώπισης αντιρρήσεων και παραπόνων
Oι δύσκολοι πελάτες
Διαδικασία αντιμετώπισης δύσκολων πελατών
Παρουσίαση της τεχνικής O.O.D.A. loop
Τονίζοντας την φιλοσοφία «κερδίζω – κερδίζεις»
Καλυμμένες ή ευθείς απειλές (θετικά – αρνητικά)

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
ΑΛΕΞΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Msc Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Postgraduate Diploma in Management Studies Πανεπιστημίου Οξφόρδης. τ. Διοικητικός Δ/ντής μεγάλης εταιρίας, Σύμβουλος μεγάλων επιχειρήσεων με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων & αξιολόγησης προσωπικού. Εισηγητής με μεγάλη και πολυετή διδακτική εμπειρία σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και σε MBA.

Πληροφορίες- Δηλώσεις Συμμετχοής: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΣΥ τηλ: 210 5284327, 211 1826510 e-mail: trainingcourses@oikonomotexniki.gr

Τι θα μελετήσετε...

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση σας στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Οικονομοτεχνική Seminars

    ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Τρίτη 3 & Τετάρτη  4 Δεκεμβρίου 2019, Ωρες  16:00 -21:00, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF,...

Συχνές ερωτήσεις

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ (0,24) του ΟΑΕΔ. Η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες επιδότησης και αποπληρωμής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σας
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 210/5200106, 210-5284328
Η εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής γίνεται μόνο με κατάθεση στο Λογαριασμό 5050 030221 686 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 123-00-2320-00-1247 ALPHA BANK,ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε μέχρι και 10 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου (στη συνέχεια στείλτε παρακαλώ το καταθετήριο στο e-mail: education@oikonomotexniki.gr υπ’ όψιν λογιστηρίου)
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό πακέτο σημειώσεων & βεβαίωση συμμετοχής. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks

Επιπλέον σεμινάρια