• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Digital Transformation Essentials

Digital Transformation Essentials

ΝΕΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Πέμπτη 26 & Παρασκευή 27  Σεπτεμβρίου 2019, Ωρες 17:00-22:00,  Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

Digital Transformation Essentials

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του προγράμματος είναι μια 360ο εκπαίδευση, σε στελέχη επιχειρήσεων πάνω στις βασικές πτυχές του Digital Transformation, που θα συμβάλλει στην αποτελεσματική διαχείριση αλλά και στην αναγνώριση και εκμετάλλευση επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που αναζητούν πληροφόρηση και υποστήριξη, ώστε να ενημερωθούν και οδηγήσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΥΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ
Στέλεχος με πολυετή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing & Transformation, καθώς και στον χώρο του e-Commerce. Έχει εργαστεί ως Head of Digital , Digital Marketing Manager και Ε-commerce manager σε Digital Agencies και πολυεθνικές εταιρείες όπως Generation Y, Samsung και Novartis, ενώ έχει υπάρξει και ιδρυτής start-up online εταιρείας.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι – Introduction in Digital Transformation

– Digital Transformation. What is it and why is it important?
– Myths and truths about Digital Transformation
– Make sure you ‘re on the right track

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ – Digital Transformation impacts on Business

– Managing Digital transformation change
– Digital Transformation on basic business functions
– Digital Transformation and Business efficiency
– Digital Transformation and Innovation
– Digital Transformation and Data Analytics
– Digital Transformation effects on Business Strategy

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – The role of digital marketing & e-commerce

– Digital marketing as part of Digital Transformation
– Digital marketing tools and tactics for Digital Transformation
– E-commerce as part of Digital Transformation
– The transition to Micro-targeting and Personalization
– Digital Transformation vs Consumers

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV – Reaching Conclusions

– Pros and Cons
– Does it worth to invest?
– Should every business do it?
– A glance in the future. Digital in 2030

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής Μαρίνα ΜπογιαρήTηλ 210 5284325, perif@oikonomotexniki.gr

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας