EXECUTIVE SECRETARY

EXECUTIVE SECRETARY

ΝΕΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 

Tετάρτη 22 , Πέμπτη 23 & Παρασκευή 24  Σεπτεμβρίου 2021,  Ωρες 16:00 – 19:15

EXECUTIVE SECRETARY

  • ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΧΩΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Mapping)
  • EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Communication)
  • OΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ANAΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19

ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ
να γνωρίσει ο συμμετέχων τις σύγχρονες τάσεις και καινοτόμες μεθόδους διοίκησης γραφείου διευθύνσεως, να λειτουργεί ως αυτοκαθοδηγούμενο στέλεχος μιας ευφυούς και υγιούς επιχειρηματικής μονάδας του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, να γίνει ουσιαστικός συντελεστής των αλλαγών που σχεδιάζει η ηγεσία και να ηγείται στη μονάδα των διοικητικών μεταρρυθμίσεων, αποφάσεων και λοιπών στρατηγικών σχεδιασμών.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γραμματείς διευθύνσεως και στελέχη που εξυπηρετούν αυτόνομα την γραμματειακή υποστήριξη της θέσης τους.

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ:
ΧΑΡΑ ΚΑΨΑΝΑΚΗ

 Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια και Σχεδιάστρια Εκπαιδευτικού Υλικού από το International Board for Training, Perfrormance and Instruction (ibstpi),
 Επιστημονική Συνεργάτιδα της ACTA στην διαμόρφωση πιστοποιήσεων
 Επιστημονική Συνεργάτιδα του ΕΛΟΤ για την Εκπαίδευση Προτύπου 1437 Λειτουργίας Γραμματείας και τέλος
 Πιστοποιημένη Μέντορας και μέλος του Δικτύου Ευρωπαίων Μεντόρων

 

 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΧΩΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Mapping)

Mέσα από αυτή την ενότητα θέλουμε να στοχεύσουμε στην κατανόηση των αναγκών της θέσης εργασίας στο σύγχρονο περιβάλλον και της αποστολής της γραμματείας στο όραμα της εταιρίας.

Job Description & Analysis: Η αναγκαιότητα του επαναπροσδιορισμού τους στην σύγχρονη εποχή, τις νέες δραστηριότητες της εταιρίας ή του διευθυντή της / του assistant.
Company’s Profile: εκτός από μια περιγραφή στο φυλλάδιο ή την ιστοσελίδα, τι άλλο είναι για σας ως assistant αυτό το προφίλ; Πώς θα γίνετε τμήμα της φιλοσοφίας του αντί αναγνώστες του;
Manager’s Profile: πώς περιγράφεται ο manager και πώς θα τον περιγράφατε ώστε να εναρμονιστείτε στο ρόλο σας σαν assistant;
Αssistant’s Profile: πώς σκιαγραφείται διεθνώς το προφίλ της / του Assistant; Σε τι διαφοροποιείται μια / ένας γραμματέας από μια / έναν βοηθό διοίκησης;
Office Design & Organization: πώς θα αποτυπώναμε τον σχεδιασμό της λειτουργίας του γραφείου και της οργανωτικής του δομής;
Management Styles: ποια είναι τα μοντέλα σύγχρονης διοίκησης επιχειρήσεων μέσα στα περιβάλλοντα των οποίων καλούμαστε να εναρμονιστούμε; Αναγνωρίζουμε αν έχει επέλθει μια τέτοια αλλαγή στην εταιρία ή τον οργανισμό που εργαζόμαστε;
Holitsic Swot: ποια είναι τα δυνατά μας και αδύνατα σημεία μας, βάσει εμπειρίας, γνώσεων, θέσης εργασίας και εποχής που διανύουμε;

 

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Communication)

Η ενότητα αυτή θα οριοθετήσει την έννοια της επικοινωνίας και του ρόλου της γραμματείας στην επιχείρηση και στο κάθε στέλεχος μεμονωμένα ώστε να αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο χρήσης της.

Oral Communication Skills: εστιάζεται η αναγκαιότητα προφορικής αναφοράς με λόγο περιεκτικό και συνοπτικό που το τελικό αποτέλεσμα να μην δημιουργεί κενά, αμφιβολίες και ασάφειες.
Written Communication Skills: correspondence, briefs, reports, … Η / Ο σύγχρονη/ος assistant καλείται να συντάξει επιστολές, να δώσει αναφορές, να προετοιμάσει ομιλίες ή παρουσιάσεις του διευθυντή της ή των στελεχών του τμήματος, κειμένων για διαγωνισμούς, επενδυτικών προτάσεων, να δημιουργήσει περιλήψεις ή να επαναδιαμορφώσει προηγούμενες εργασίες.
Languages: Η επικοινωνία στηρίζεται στην καλή χρήση της γλώσσας, μητρικής ή ξένης. Ποια είναι η αναγκαιότητα συνεχούς εκπαίδευσης στις γλώσσες που γνωρίζουμε και στην εκμάθηση νέας/ων;
Νetworking & Social Media: η σύγχρονη αναγκαιότητα που είναι στημένη σαν παιχνίδι, αλλά δεν είναι παιχνίδι.
Negotiating Skills: οι καθημερινές διαπραγματεύσεις στο επίπεδο και τις αρμοδιότητες της / του assistant
Presentation Skills: η προσωπική παρουσία, ο στρατηγικός σχεδιασμός της γλώσσας σώματος και των μηνυμάτων που εκπέμπει

OΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Η ενότητα δίνει έμφαση στις νέες τάσεις οργάνωσης του χώρου, των εργασιών που συντελούνται σε αυτόν και φυσικά του χρόνου μέσα στον οποίο μετράται η αποτελεσματικότητα.

Newest updates in Record Management & Filing (αρχειοθέτηση): η επιστήμη της αρχειονομίας μας εξοπλίζει συνεχώς στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στα αρχεία κάθε είδους του οργανισμού μας
e-signature (ηλεκτρονική υπογραφή): ήρθε για να μείνει και οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν ήδη προετοιμαστεί ώστε να συμπορεύονται στο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον
Meetings and minute taking: η αναγκαιότητα της τήρησης πρακτικών και σημειώσεων κατά τη διάρκεια συσκέψεων και εταιρικών συναντήσεων είναι πρωταρχικό μέλημα της /του assistant
Project management: o αναβαθμισμένος ρόλος της /του σύγχρονου assistant απαιτεί την συνδρομή της / του σε ποικίλα έργα στα οποία καλείται να είναι αποτελεσματική
Time management: η διαχείριση του χρόνου είναι ίσως από τα πιο σπουδαία μαθήματα που έχουμε να πάρουμε σε μια κοινωνία που δείχνει να μην τον σέβεται κι εμείς καλούμαστε να τον τιθασεύσουμε με ευελιξία.
Τraining Needs Analysis: το εργαλείο κάθε επαγγελματία για την μέτρηση του χάσματος μεταξύ υπάρχουσας εκπαίδευσης και πραγματικών αναγκών εκπαίδευσης.

ANAΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η ενότητα σκοπό έχει να συγχρονίσει τις επιστήμες με το μεσαίο στελεχιακό επίπεδο που βρισκόμαστε ώστε να κατανοήσουμε την χρησιμότητά τους σε όλες τις βαθμίδες, κάνοντάς τες απόλυτα εύχρηστα και καθημερινά εργαλεία, τροφοδοτώντας μας παράλληλα με την ανάγκη απόκτησης περισσότερων ή επικαιροποίησης των ήδη γνωστών.

Leadership Skills (ηγετικές ικανότητες): το να είσαι ηγετική φυσιογνωμία είναι προσόν, είναι επιτακτική ανάγκη του σήμερα και μια / ένας assistant από τη μεριά της / του πρέπει να διαθέτει τόσο ηγετικά χαρακτηριστικά όσο και να υπηρετεί αυτά του προϊσταμένου της / του.
Hθική & Δεοντολογία (Business Ethics): ο κώδικας σημαίνει ότι συντασσόμαστε με τα ήθη της εταιρικής κουλτούρας, τα προασπιζόμαστε και ενίοτε καλούμαστε και να συντάξουμε εξ ολοκλήρου ή επί μέρους σημεία για υποκαταστήματα ή θυγατρικές πιθανότατα κι ενός πολιτισμικού περιβάλλοντος
Change Management: η αλλαγή διοίκησης και ηγεσίας είναι διεθνής τάση ή ρουτίνα (βλ. δημόσιος τομέας) και μια/ένας assistant oφείλει να συμπορεύεται με τις αλλαγές αυτές
Crisis Management: η γνώση και η εμπειρία της διαχείρισης κρίσης είναι παράγοντας που διαφοροποιεί τα ικανά στελέχη και συντελεί στην ισχυροποίηση της θέσης τους μέσα στην εταιρία/οργανισμό
Mentoring: Το εργαλείο καθοδήγησης της /του assistant για ανάπτυξη βάσει των θεμάτων που κρίνει ότι θέλει για τον εαυτό της /του ή για την διαχείριση άλλων προσώπων ή καταστάσεων
Evaluation (αξιολόγηση): η αξιολόγηση της εργασίας μας, της απόδοσής μας, τα εργαλεία μέτρησης που έχουμε στη διάθεσή μας εμείς και οι άλλοι.

Επικοινωνία, Δηλώσεις Συμμετοχής: Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail euromark@oikonomotexniki.gr ή στα τηλ: 210 5200106 – 211 0131884

Τι θα μελετήσετε...

Πιστοποιήσεις

Ο Ομιλος MF Οικονομοτεχνική με την παρακολούθηση στο σεμινάριο σας δίνει τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

  • Γραπτή Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Ευρωεκπαιδευτική ΕΠΕ
    Manager

    ΝΕΟ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  Tετάρτη 22 , Πέμπτη 23 & Παρασκευή 24  Σεπτεμβρίου 2021,  Ωρες 16:00 – 19:15 EXECUTIVE SECRETARY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΧΩΡΟΥ...

Συχνές ερωτήσεις

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ (0,24). Η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες επιδότησης και αποπληρωμής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σας
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν το ταχύτερο, διότι ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος, στα τηλ: 210/5200106, 210-5284328
Η εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής γίνεται μόνο με κατάθεση στο Λογαριασμό 5050 030221 686 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 123-00-2320-00-1247 ALPHA BANK,ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε μέχρι και 10 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου (στη συνέχεια στείλτε παρακαλώ το καταθετήριο στο e-mail: education@oikonomotexniki.gr υπ’ όψιν λογιστηρίου).
Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό πακέτο σημειώσεων & βεβαίωση συμμετοχής. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks

Επιπλέον σεμινάρια