• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Management Μεσαίων Στελεχών, Εργοδηγών και Προισταμένων Πρώτης Γραμμής

Management Μεσαίων Στελεχών, Εργοδηγών και Προισταμένων Πρώτης Γραμμής

 ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Δευτέρα 22 & Τρίτη 23  Ιουνίου 2020, Ωρες 17:30-21:30, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Επαίδευσης Ομίλου MF

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ COVID-19

Management Μεσαίων Στελεχών, Εργοδηγών και Προισταμένων Πρώτης Γραμμής

 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ  ΚΑΙ ON-LINE  ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ZOOM.US

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις αρχές του Μάνατζμεντ που απαιτούνται για την αποτελεσματική οργάνωση των εργασιών τους έτσι ώστε να είναι ικανοί να αυξήσουν την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα στο τμήμα τους.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Εργοδηγούς, προϊσταμένους πρώτης γραμμής και μεσαία στελέχη,  που επιθυμούν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους μέσα από μία επιτυχημένη διαχείριση  του ανθρώπινου δυναμικού τους.


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΜΑΥΡΟΣ
INDUSTRIAL ENGINEER, A.A.Sc., B.Sc., M.Sc.
POLYTECHNIC SCHOOL OF NEW YORK UNIVERSITY, N.Y.
Ανώτερο Στέλεχος μεγάλης βιομηχανίας – Διαθέτει άνω των 20 ετών πρακτική εμπειρία σε θέματα διαχείρισης μεγάλων projects και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη σε σεμινάρια και σε μεταπτυχιακά προγράμματα.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 1η Κατανόηση του περιβάλλοντος, του στόχου και του ρόλου
  • Παραγωγικότητα, αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα
  • Απόδοση & Δείκτες Απόδοσης
  • Δομή της επιχείρησης (Διάρθρωση, Ιεραρχία, Οργανόγραμμα, Περιγραφές θέσεων εργασίας, Διαδικασίες, Διεργασίες)
  • Ο ρόλος και τα καθήκοντα του προϊσταμένου και των εργαζομένων
  • Οργάνωση, προγραμματισμός, έλεγχος, συντονισμός

 

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Ανάπτυξη Ηγετικού Προφίλ
  • Ηγεσία
  • Μορφές διοίκησης & Άσκηση εξουσίας
  • Αξιολόγηση προσωπικού

 

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 3η Ανθρώπινες Σχέσεις και Οργανωτική συμπεριφορά στον χώρο εργασίας
  • Βασικές αρχές καλών ανθρωπίνων σχέσεων
  • Χαρακτηριστικά των ατόμων
  • Κανόνες οργανωτικής συμπεριφοράς

 

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 4η Ανάπτυξη καλού Εργασιακού κλίματος και Εφαρμογή του σωστού τρόπου Επικοινωνίας
  • Η διαδικασία και τα εμπόδια της Επικοινωνίας
  • Η ιεραρχική επικοινωνία και παίγνια επικοινωνίας

 

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 5η Παρακίνηση Εργαζομένων και Ανάπτυξη του σωστού τρόπου εφαρμογής των καθημερινών Διοικητικών Καθηκόντων
  • Στοχοθεσία
  • Παρακίνηση εργαζομένων – Κίνητρα
  • Οργάνωση εργασίας
  • Εντοπισμός προβλημάτων, Ιεράρχηση και επίλυση
  • Διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων – Πειθαρχία

 

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 6η Ανάπτυξη Ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας
  • Δυναμική των ομάδων
  • Ανάπτυξη ομάδος και συνεργασία
  • Παίγνια ομαδικότητας

 

 

Μεθοδολογία Παρουσίασης για online παρακολούθηση
Η παρουσίαση γίνεται μέσω της πλατφόρμας ZOOM.US Απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός PC με κάμερα και ηχεία. Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Internet και εύκολη χρήση από Laptop – Tablet – IPAD, I-PHONE, SMART PHONE.

 

Επικοινωνία/Δηλώσεις Συμμετοχής
Για τη συμμετοχή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail contact@virtualtraining.gr ή στα τηλ: 210 5284327 & 210 5284318

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Virtual Training

     ΝΕΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δευτέρα 22 & Τρίτη 23  Ιουνίου 2020, Ωρες 17:30-21:30, Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Επαίδευσης Ομίλου MF ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ...

Επιπλέον σεμινάρια