• Πειραιώς 4, Αθήνα 10431
  • 2105284300 (30 γραμ.)
  • Δευτ - Παρ. (09:00 - 17:00)

Επιτυχημένες Τεχνικές Πωλήσεων – Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

Επιτυχημένες Τεχνικές Πωλήσεων – Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

ΝΕΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δευτέρα 27 & Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020, Ωρες 16:00-21:00,  Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης Ομίλου MF

Επιτυχημένες Τεχνικές Πωλήσεων – Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

 

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι μέσω της εκτενής παρουσίασης και εκπαίδευσης στα μυστικά της επαγγελματικής πώλησης, να βελτιωθεί ο τρόπος προσέγγισης του πελάτη και οι επιδεξιότητες πώλησης των συμμετεχόντων.

Το σεμινάριο εξετάζει ολόκληρη τη διαδικασία της πώλησης και εστιάζεται στις πιο προχωρημένες σημερινές επαγγελματικές μεθόδους – συμβουλευτικής /παροχής λύσεων πώλησης.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
• Διευθυντές και προϊσταμένους πωλήσεων
• Επιθεωρητές / area managers πωλήσεων
• Υπευθύνους πωλήσεων /πωλητές
• Σε όσους έχουν επαφή με πελάτες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Msc Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Postgraduate Diploma in Management Studies Πανεπιστημίου Οξφόρδης. τ. Διοικητικός Δ/ντής μεγάλης εταιρίας, Σύμβουλος μεγάλων επιχειρήσεων με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων & αξιολόγησης προσωπικού. Εισηγητής με μεγάλη και πολυετή διδακτική εμπειρία σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και σε MBA.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
• Διαχείριση πώλησης
o Πώληση βάσει χαρακτηριστικών προϊόντος ή βάσει αναγκών πελάτη;
o Κάλυψη αναγκών πραγματικών ή «τεχνητών»;
o Ανακαλύπτοντας το όφελος για τον πελάτη
o Ο πελάτης αγοράζει επειδή πουλάμε «εμείς» ή για άλλους λόγους;

• Διαχείριση αντίρρησης πελάτη
o Αντιρρήσεις που πηγάζουν από πραγματικά αίτια
o Αντιρρήσεις που σχετίζονται με την άρνηση αγοράς
o Πουλώντας πρώτα απ΄ όλα την επαγγελματική σας εικόνα
o Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης
o Η σχέση «κερδίζω – κερδίζεις»
o Τα «πρέπει» ενός εξαιρετικού διαπραγματευτή

• Τα επικοινωνιακά «τρυκ» που χρησιμοποιεί ο αποτελεσματικός πωλητής
o Καθοδήγηση πώλησης
o Ακούει περισσότερο και μιλά λιγότερο
o Αξιοποιεί την εικόνα της αγοράς και το brand name
o Ευχαριστημένος πελάτης – ο καλύτερος πωλητής (διαφημιστής)

• Η ομάδα πωλήσεων
o Στοχοθεσία (Πως πρέπει να εφαρμόζεται για να υπάρχουν αποτελέσματα)
o Διαχείριση ενδοομαδικών κρίσεων
o Διάχυση του οράματος στα μέλη της ομάδας
o Διαχωρίζοντας το επείγον και σημαντικό από το επείγον και μη σημαντικό

• Η εφαρμογή της τεχνικής S.P.E.N.D. στην διαδικασία της πώλησης
o Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες!
o Εντοπισμός των αναγκών
o Οι τεχνικές των ερωτήσεων
o Οι τεχνικές των ερωτήσεων
o Αποφυγή λαθών κατά την διαδικασία εφαρμογής της τεχνικής S.P.E.N.D.

• Πώληση και εξυπηρέτηση πελατείας – Δύο διαφορετικές αλλά αλληλοσυνδεόμενες έννοιες
o Αρχές εξυπηρέτησης πελατών
o Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο;
o Τι ανάγκες δικές μας καλύπτουμε όταν εξυπηρετούμε τον πελάτη;
o Ο ρόλος του πωλητή ως συμβούλου και όχι ως «παραγγελειολήπτη»
o Η έννοια του επαγγελματισμού ή διαφορετικά ποια τα όρια στις καθημερινές «επαγγελματικές» συναλλαγές;

Επικοινωνία/ Δηλώσεις Συμμετοχής
Χατζηπαντελή Φωτεινή τηλ: 210 5284327  e-mail: marketing@oikonomotexniki.gr

Τι θα μελετήσετε...

  • Introduction in Digital Transformation
  • Digital Transformation impacts on Business
  • The role of digital marketing & e-commerce
  • Reaching Conclusions

Σχόλια

Αφήστε μας το σχόλιο σας

  • Οικονομοτεχνική Seminars

    ΝΕΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Δευτέρα 27 & Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020, Ωρες 16:00-21:00,  Πανεπιστημίου 58 Αθήνα, Αίθουσες Εκπαίδευσης...