Σκοπός
Το σεμινάριο έχει ένα εκτενές θεωρητικό αλλά και συγχρόνως πρακτικό χαρακτήρα σεμινάριο που δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν μια σφαιρική εικόνα όλων των σημείων αναφοράς γύρω από τον τομέα του σύγχρονου events management.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο μπορεί να λειτουργήσει βοηθητικά σε όσους δραστηριοποιούνται ήδη σε κλάδους σχετικούς με Marketing, PR, Fundraising, Sponsorship, Social Media, Team Building activities, Corporate Events καθώς θα τους καθοδηγήσει ώστε να αξιοποιήσουν σωστά τα events ως εργαλείο προώθησης και διαφήμισης των πελατών τους.
Εισηγήτρια
Συνεργάτης ως Senior Event Planner. Aπό το 2003 σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί πολυάριθμες εκδηλώσεις, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει και συμβουλευτικό ρόλο σε εταιρείες και ιδιώτες που επιθυμούν να στήσουν τμήματα αντίστοιχης θεματικής. Επιπλέον συμμετέχει ως μέντορας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών MSc International Hospitality, Events and Tourism Management & ως εισηγήτρια στο αντίστοιχο προπτυχιακό πρόγραμμα.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1) Event Planner vs Event Manager:
Η εξέλιξη της συγκεκριμένης εργασιακής θέσης μέσα από πολλούς τομείς που σχετίζονται άμεσα με το κομμάτι του τουρισμού και του business marketing. Οι βασικές αρμοδιότητες της θέσης, οι ικανότητες και γνώσεις που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας και πώς τα social media επηρεάζουν πλέον καταλυτικά το τελικό αποτέλεσμα.
2) Σχεδιασμός Συνεδρίου
- Τα βασικά βήµατα για τον σχεδιασµό ενός συνεδρίου
- Τι πρέπει να έχω στο µυαλό µου όταν συµµετέχω στην οργάνωση ενός συνεδρίου
- Ποιοι διοργανώνουν συνέδρια , γιατί και πού;
- Επιλογές κατόψεων, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
- Διάφορα σχήματα στησίματος ανάλογα με τις ανάγκες
- Διαρρύθμιση αίθουσας
Εξοπλισμός εκδηλώσεων
3) Ζητήματα σωστού σχεδιασμού εκδηλώσεων Παραχώρηση χρήσης:
- Χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές (tip!), που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ενός συνεδρίου ή μιας εκδήλωσης.
- Πολύτιμες συμβουλές σχετικά με ζητήματα προβολής, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας και ιεράρχησης διαδικασιών.
- Είναι για εμένα αυτό το επάγγελμα και τι ικανότητες και προσόντα απαιτεί από τον επαγγελματία για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις;
4) Σχολιασμός πραγματικών εκδηλώσεων - Case study
- ποιος το διοργανώνει
- σε ποιους απευθύνεται
- έχει σημασία για τη σύγχρονη εποχή η διοργάνωσή του
- τι χώρο επέλεξαν για τη διοργάνωση
- καλύφθηκαν πληροφορίες ζητήματος διαμονής των συνέδρων που δε ζουν στην Αθήνα
- είναι κατάλληλος ο χώρος που επέλεξαν ;
- ποιον άλλο χώρο θα αντιπροτείνετε για τη διοργάνωση;
- η αισθητική και τα γραφιστικά πώς δένουν με τη συνολική παρουσίαση;
- θα μπορούσαμε να αντιπροτείνουμε άλλη εναλλακτική αισθητική που να ταιριάζει με το θέμα;
- είχε χορηγούς επικοινωνίας ή και εμπορικούς χορηγούς και αν ναι ποιους;
- το πρόγραμμα τι περιλαμβάνει και πώς δομήθηκε;
- χρησιμοποίησαν online μέσα;
5) Επισιτιστικός σχεδιασμός εκδήλωσης
- σε τι πρέπει να εστιάσουμε
- πώς ζητάμε επισιτιστική προσφορα
- διατροφές και εθιμοτυπικές συνήθειες
- γεύσεις στη σύγχρονη εποχή
- είδη πρωινών και γευμάτων
- εδεσματολογική σειρά παρασκευών κουζίνας
- είδη σερβιρίσματος
- open bar options
- καλό σχεδιασμός ιδανικού μενού εκδήλωσης
- Εκποίηση (απευθείας/με δημοπρασία)
- Εκμίσθωση (απευθείας/με δημοπρασία)
6) Τάσεις σύγχρονων εκδηλώσεων
- Αειφορία
- Τεχνολογία
- Κοινωνική Ευθύνη
- Πρωτοτυπία
- Οικειότητα
- VIrtual and Online conferences
7) Event Marketing (marketing/ branding/ content marketing): Στη σηµερινή εποχή οι εκδηλώσεις τείνουν να έχουν ως σκοπό τις οικονοµικές απολαβές και τη δηµιουργία ενός συγκεκριµένου image για το άτοµο, την εταιρεία ή τον φορέα διοργάνωσης. Οι ανάγκες των πελατών οι εταιρίες οργάνωσης εκδηλώσεων θα πρέπει να διαθέτουν πολλαπλά προσόντα. στρατηγική προσέγγιση, ‘’το reason why’’ πίσω από ένα event απαιτεί από την εταιρία οργάνωσης events γνώσεις marketing, management και communication. Αυτό έχει να κάνει με αυξανόµενη χρησιµοποίηση των events ως επικοινωνιακών εργαλείων από την πλευρά των πελατών.
8)Θα καλυφθούν σε θεωρητικό, ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο οι ακόλουθοι τομείς:
- Hospitality, Tourism & Banquet Management
- Cultural Events
- Sports Events
- Celebrity Events
- Corporate Events
- Conferences & Exhibitions
- Wedding Planning
- Children Parties
- Fashion Events
- Destination Events
- Eco Friendly Events.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
THE EVENT MANAGΕΜΕΝΤ 25/05/23 - 25/05/23Παρακαλω συμπληρωστε τα στοιχεια σας παρακάτω και συντομα θα σας καλεσουμε.