ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ:
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια και Σχεδιάστρια εκπαιδευτικού υλικού από το International Board for Training, Perfrormance and Instruction (IBSTPI),
Επιστημονική Συνεργάτιδα της ACTA στην διαμόρφωση πιστοποιήσεων
Επιστημονική Συνεργάτιδα του ΕΛΟΤ για την εκπαίδευση προτύπου 1437 λειτουργίας γραμματείας και τέλος
Πιστοποιημένη Μέντορας και μέλος του Δικτύου Ευρωπαίων Μεντόρων.
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να γνωρίσει ο συμμετέχων τις σύγχρονες τάσεις και καινοτόμες μεθόδους διοίκησης γραφείου διευθύνσεως, να λειτουργεί ως αυτοκαθο-δηγούμενο στέλεχος μιας ευφυούς και υγιούς επιχειρηματικής μονάδας του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, να γίνει ουσιαστικός συντελεστής των αλλαγών που σχεδιάζει η ηγεσία και να ηγείται στη μονάδα των διοικητικών μεταρρυθμίσεων, αποφάσεων και λοιπών στρατηγικών σχεδιασμών.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γραμματείς διευθύνσεως και διοικητικά στελέχη που εξυπηρετούν αυτόνομα την γραμματειακή υποστήριξη της θέσης τους.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΧΩΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Mapping) EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Communication)
- Μέσα από αυτή την ενότητα θέλουμε να στοχεύσουμε στην κατανόηση των αναγκών της θέσης εργασίας στο σύγχρονο περιβάλλον και της αποστολής της γραμματείας στο όραμα της εταιρίας:
Job Description & Analysis: Η αναγκαιότητα του επαναπροσδιορισμού τους στην σύγχρονη εποχή, τις νέες δραστηριότητες της εταιρίας ή του διευθυντή της / του assistant.
Company's Profile: εκτός από μια περιγραφή στο φυλλάδιο ή την ιστοσελίδα, τι άλλο είναι για σας ως assistant αυτό το προφίλ; Πώς θα γίνετε τμήμα της φιλοσοφίας του αντί αναγνώστες του;
Manager's Profile: πώς περιγράφεται ο manager και πώς θα τον περιγράφατε ώστε να εναρμονιστείτε στο ρόλο σας σαν assistant;
Αssistant's Profile: πώς σκιαγραφείται διεθνώς το προφίλ της / του Assistant; Σε τι διαφοροποιείται μια / ένας γραμματέας από μια / έναν βοηθό διοίκησης;
Office Design & Organization: πώς θα αποτυπώναμε τον σχεδιασμό της λειτουργίας του γραφείου και της οργανωτικής του δομής;
Management Styles: ποια είναι τα μοντέλα σύγχρονης διοίκησης επιχειρήσεων μέσα στα περιβάλλοντα των οποίων καλούμαστε να εναρμονιστούμε; Αναγνωρίζουμε αν έχει επέλθει μια τέτοια αλλαγή στην εταιρία ή τον οργανισμό που εργαζόμαστε;
Holitsic Swot: ποια είναι τα δυνατά μας και αδύνατα σημεία μας, βάσει εμπειρίας, γνώσεων, θέσης εργασίας και εποχής που διανύουμε; - Η ενότητα αυτή θα οριοθετήσει την έννοια της επικοινωνίας και του ρόλου της γραμματείας στην επιχείρηση και στο κάθε στέλεχος μεμονωμένα ώστε να αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο χρήσης της:
Oral Communication Skills: εστιάζεται η αναγκαιότητα προφορικής αναφοράς με λόγο περιεκτικό και συνοπτικό που το τελικό αποτέλεσμα να μην δημιουργεί κενά, αμφιβολίες και ασάφειες.
Written Communication Skills: correspondence, briefs, reports, Η / Ο σύγχρονη/ος assistant καλείται να συντάξει επιστολές, να δώσει αναφορές, να προετοιμάσει ομιλίες ή παρουσιάσεις του διευθυντή της ή των στελεχών του τμήματος, κειμένων για διαγωνισμούς, επενδυτικών προτάσεων, να δημιουργήσει περιλήψεις ή να επαναδιαμορφώσει προηγούμενες εργασίες.
Languages: Η επικοινωνία στηρίζεται στην καλή χρήση της γλώσσας, μητρικής ή ξένης. Ποια είναι η αναγκαιότητα συνεχούς εκπαίδευσης στις γλώσσες που γνωρίζουμε και στην εκμάθηση νέας/ων;
Νetworking & Social Media: η σύγχρονη αναγκαιότητα που είναι στημένη σαν παιχνίδι, αλλά δεν είναι παιχνίδι.
Negotiating Skills: οι καθημερινές διαπραγματεύσεις στο επίπεδο και τις αρμοδιότητες της / του assistant
Presentation Skills: η προσωπική παρουσία, ο στρατηγικός σχεδιασμός της γλώσσας σώματος και των μηνυμάτων που εκπέμπει
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
EXECUTIVE SECRETARY 18/09/23 - 22/09/23Παρακαλω συμπληρωστε τα στοιχεια σας παρακάτω και συντομα θα σας καλεσουμε.