ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων και Μάρκετινγκ που ασχολούνται με την παρακολούθηση των εξαγωγών καθώς και σε στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον εξαγωγικό εμπόριο.
Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΜΑΣ
Πρόεδρος του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, μέλος της επιτροπής επαγγελματικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας (ΜΝΑΕ), συνεργάτης του ΣΕΒ σε εκπαιδευτικά προγράμματα, πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών βάσει των προτύπων Professionals Selling Skills και Quality Service Skills της Learning International από το 2002. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές αφορούν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διαθέτει μία εμπειρία εκπαίδευσης από το 1997, έχοντας εκπαιδεύσει πάνω από 3.000 στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα είναι Διευθυντής Marketing μεγάλου Ομίλου και σύμβουλος επιχειρήσεων και οργανισμών.
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
- να αναλυθούν οι προοπτικές των εξαγωγών στο διεθνές περιβάλλον σε σχέση με τα μίγμα του Μάρκετινγκ.
- να καθοριστούν οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για εξαγωγές προϊόντων και
- να αναλυθούν οι στρατηγικές στόχευσης της αγοράς και ο σχεδιασμός προώθησης και καναλιών διανομής για την ανάπτυξη των προϊόντων.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- Έρευνα αγοράς ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και καταναλωτών ξένης χώρας.
- Άμεσες και έμμεσες εξαγωγές
- Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εξαγωγικών δραστηριοτήτων
- Εξαγωγές από μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ MARKETING ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 24/05/23 - 25/05/23Παρακαλω συμπληρωστε τα στοιχεια σας παρακάτω και συντομα θα σας καλεσουμε.